vineri, 9 septembrie 2011

E toamna

Ma innec in proprile ganduri si ma intreb de ziua de maine.
Strabat agitatia desertului din miezul zilei pentru mirajul serii. 
Se sinucid sentimente din stari de haos in mine. 
Au trecut furtunile si uraganele verii. 
Urmeaza toamna, draga mea... toamna... 

Visez la o toamna curata, fara adieri de pareri de rau...
Vreau sa fug printre frunze zburand, 
Ca un nebun fericit, intr-o raza de soare, in al lui hau,
Sa pot sa vad toamna cu moartea copacilor zbierand!
E toamna... O alta toamna... 

Sincer sentiment din putreda stare intr-un nobil anotimp,
Da-mi peste cap simturile si gandirea!
Ucide-mi toti monstrii din mine si du-ma in alt timp! 
Ia-mi ura, ia-mi suferinta, dar lasa-mi iubirea...
Doar o toamna....

Dar se face tarziu, si e frig... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu